Hoe werkt het?

  • Heb je een vraag?

    Aarzel niet, elke vraag is welkom. Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact met ons op.

    Veelgestelde vragen

    Neem contact op

  • Contactformulier

    Je kan je vraag of klacht indienen via het contactformulier op deze website.

    1. Je geeft aan over welke voorziening jouw vraag gaat. Je kan de voorziening zoeken in onze lijst door de naam van de voorziening of de locatie in te geven. Indien er geen voorziening betrokken is of je hebt te weinig informatie om deze in de lijst te vinden, kan je ook doorgaan zonder een voorziening in te vullen.
    2. Vervolgens kan je jouw vraag of klacht en jouw verwachtingen naar ons omschrijven
    3. Als laatste stap vragen we jouw contactgegevens, zodat we indien nodig met jou contact kunnen opnemen
    4. Het bericht wordt doorgestuurd naar de betrokken ombudspersoon

    Andere contactmogelijkheden

    Rechtstreeks contact

    Neem rechtstreeks contact op met de ombudspersonen via deze link.

    Je kan hen telefonisch en via mail bereiken of vragen voor een face-to-face gesprek.

    Onrechtstreeks contact

    Je kan ons ook bereiken via onze chat (ma t/m vrij 16:00 – 18:00) of via info@ombudsggz.be.